Főoldal / Hírek

Új kényelmi szolgáltatással bővül az online jegyvásárlás

A 2017 végén elindított DKV online jegy- és bérletvásárlási felület a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően újabb kényelmi funkcióval bővül.

2019. szeptember 28-ától azoknak az utasoknak, akik már regisztráltak az online felületen és ott vásárolják meg értékszelvényeiket, lehetőségük nyílik a Simplepay fizetési rendszerben regisztrálni a bankkártyájukat.

Ezt úgy tehetik meg, hogy a bejelentkezést követő első vásárlás alkalmával ki kell választani a kártyaregisztrációt, megadni egy biztonsági kódot, majd a már megszokott módon, a fizetés gombra kattintva ki kell tölteni a kártyaadatokat.
A Simplepay rendszer elmenti a megadott adatokat, így a további vásárlások során a DKV online jegy- és bérletvásárlási felületen csak ki kell választani a regisztrált kártyát és meg kell adni a biztonsági kódot.
A regisztrált kártyával történő vásárlás alkalmával a rendszer már nem irányítja át többet a vásárlót a Simplepay felületre, a fizetés a „háttérben” , a bankkártyával történő vásárlás biztonsági előírásai alapján történik.
Az online vásárlási felületen regisztrált utasainknak lehetőségük van akár több bankkártyát is regisztrálni, így akár az egész család néhány kattintással, az adatok esetleges elírása nélkül megvásárolhatja az értékszelvényeket a DKV Zrt. honlapján található vásárlási felületen.

Megoldódik a diákigazolványok hitelesítése is

Ennek a fejlesztési csomagnak köszönhetően a jövőben könnyebb lesz az azonosítása a diákigazolványhoz tartozó tanulói, hallgatói jogviszonynak.

Az elektronikus jegy- és bérletvásárlás bevezetése óta többször tapasztalták utasaink a diákbérlet vásárlásakor azt, hogy az érvényes tanulói, hallgatói jogviszony ellenére az Oktatási Hivatal diákigazolvány érvényességét lekérdező rendszere érvénytelennek minősítette a diákigazolványt. Ennek oka az volt, hogy az oktatási intézmény az igazolványra kiadott érvényesítő matricát nem jelentette le a Hivatal felé.

Egy jogszabály módosítást követően az új fejlesztésnek köszönhetően a DKV Ügyviteli rendszere nem a diákigazolványra kiadott matrica érvényességét ellenőrzi, hanem az aktív tanulói, hallgatói jogviszonyt, melyet az iskola a beiratkozáskor automatikusan továbbít a Hivatal felé.

Ennek eredményeként a jövőben minimálisra csökken vagy megszűnik, hogy az aktív jogviszony ellenére érvénytelenség miatt meghiúsul az elektronikus diákbérlet megvásárlása és annak igazolványhoz történő rendelése.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A DKV Zrt. ügyfélszolgálati
feladatait a
DV PARKING Kft. látja el
Ugrás az
elérhetőséghez >>
DKV REKLÁM
Látható, feltűnő,
egyedi!
Ugrás a
reklámoldalra >>
JÁRMŰVEINK
Tekintse meg
járműparkunkat!
Ugrás az
oldalra >>
.