ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
+36 52 531 513
DKV hírek
Debreceni gyémántok
2023. február 08.

Ismét Marketing Diamond díjakkal ismerte el a DKV Zrt.-t és a Csokonai Színházat a Magyar Marketing Szövetség. A marketingszakma elismert képviselőiből álló zsűri a közlekedési társaságnak 3x Gyémánt, a Csokonai Színháznak 2x Gyémánt védjegyet ítélt oda. Az okleveleket 2023. január 26-án, a budapesti Symbol-ban vehették át a díjazottak képviselői.

A Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat, mely kezdeményezés a kisebb ügynökségek és az alacsonyabb költségvetésből megvalósuló, hatékony marketingaktivitások elismerése és népszerűsítése érdekében jött létre. A szakmai dicsőségekből így nem csupán a legnagyobb cégek részesülhetnek, hanem a kis költségvetésű, kreatív és egyedi megoldásokat is díjazzák. A zsűri a marketing tevékenység és a pályamunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a gyémántokkal.

Puskás István alpolgármester a közösségi közlekedés tájékoztatásban betöltött fontos városi szerepéről beszélt, kiemelte a DKV ezen a területen végzett magas színvonalú munkáját. Hangsúlyozta a DKV Zrt. és a Csokonai Színház marketing-és kommunikációs tevékenységben való szoros és sikeres együttműködését, és elismeréssel szólt a Csokonai Fórum márkaépítéséről is.

A DKV Zrt. 2022-ben három kategóriában pályázott. Az eseményalapú aktivációk kategóriában a Debrecen Drive-on való színvonalas megjelenést díjazták. A rendezvényen elsőként mutatták be az elektromos Zöld Buszt, amely a társaság kiállítási helyszínének központi eleme volt. Az eseményhez kapcsolódó kommunikációs kampány a jármű első nyilvános bemutatása és a kiállítói programok összehangolására épült. A Zöld Busz adta a Mini Drive-on való részvétel alapötletét is, hiszen a DKV az eCitaro autóbusz mintájára felépített kisbusszal indult a versenyen, majd győzelmet aratott a „Legszebb Busz” kategóriában.

Márkaépítés kategóriában a Zöld Buszok népszerűsítő kampánya kapott kitüntetést. Az ezüst színű, zöld arculati elemekkel rendelkező elektromos járművek, jelentős szerepet vállalnak a DKV márkaépítésében. Használatuk és az erre épülő kommunikációs megoldások hozzájárulnak ahhoz, hogy Debrecen lakossága a zöld közlekedéssel, a fenntarthatósággal és az innovációval azonosítsa a társaságot.

Kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában az 1-es villamosvonal pályafelújításához kapcsolódó kommunikációt jutalmazták a marketing szakemberek gyémánt elismeréssel. Annak érdekében, hogy az utasok teljeskörű tájékoztatást kapjanak a forgalmi rend alakulásairól, a Társaság egy gondosan felépített, idősávokra bontott kommunikációs kampányt épített fel, amelynek keretein belül folyamatos tájékoztatást adtak az éppen aktuális felújításokat érintő változásokról.

„Sok munka és óriási összefogás van a díj mögött – mondta Tóth Szabolcs, a DKV Zrt. vezérigazgatója. „Nagyon fontos, hogy a város közösségi közlekedése a kommunikáció és az információ-átadás terén is jól működjön. 2021-ben kettő, 2022-ben három marketing-díjat kapott a DKV. Tavaly csatlakozott először a marketing-pályázathoz. Az alacsony költségvetésű projektek versenyében a kreativitás és a csapatmunka a fő hozzáadott érték. A műszaki kollégák kreativitását, a vezetőség támogatását és a csapatmunkát dicséri az eredmény.”

A Társaság 2021-ben 2x Gyémánt kitüntetést kapott. Az újabb három gyémánttal az utóbbi három év összesítésében, dobogós harmadik helyre került a DKV Zrt. a pályázók között.

A DKV Zrt. 2022-es Marketing Diamond Awards pályamunkáinak összefoglalója itt érhető el: 

https://www.youtube.com/watch?v=HhmEkQ5UY0k

Hello Debrecen! Megérkeztek a Zöld Buszok: https://www.youtube.com/watch?v=Z2N3IXYd3VM 

 

A Csokonai Színházat a tavaly augusztusban megnyitott Csokonai Fórum márkaépítéséért, illetve a társulat új épületbe történő költözését megörökítő "Így költöztünk mi" című videóklipért díjazta a hazai marketingszakma legfontosabb szervezete. A Csokonai Fórumot a márkaépítés stratégiai tervéért, az ehhez kapcsolódóan megvalósított összművészeti eseményekért (Éjszaka a Csokonai Fórumban, pop-up koncertek, kiállítás, színházbejárások stb.), illetve ezek magas színvonalú kommunikációjáért ismerték el.

Miklós Eszter, a Csokonai Színház marketing-és kommunikációs vezetője a sajtótájékoztatón elmondta: „A Csokonai Fórum kommunikációs bevezetése 2022 legnagyobb marketing kihívása volt Debrecen kulturális szektorában, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a marketingszakma is elismerte az erőfeszítéseinket. Az elmúlt közel egy évben minden nap ezzel a kihívással keltünk és feküdtünk, és azt hiszem, a díjak mellett az is nagyon erős visszaigazolás, hogy mostanra Debrecen elfogadta és megszerette a Csokonai Fórumot. A nagyon sok szálon futó, kisebb és nagyobb marketingelemekből építkező stratégiánk rengeteg energiát igényelt az egész társulat részéről. Külön öröm, hogy az egyik nyertes projektünk ismét egy, a színészek felől érkező ötleten alapult.”

Az "Így költöztünk mi" című videóklip a társulat két tagja, Nagy Kíra és Wessely Zsófia ötletéből született, a technikai munkálatokat a Jóvér Csaba vezette Videótár csapata végezte, a koreográfus Katona Gábor volt. A videóklipet, amely láthatóvá és átélhetővé tette a Csokonai Színház társulatának örömteli megérkezését az új játszóhelyre, a kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában ismerte el a szakma. Wessely Zsófia nagy örömmel fogadta a díjat, mert mint mondta, egy kiemelt fórumon is hangsúlyt kapott a színház közösségi jellege.

„Azért tartottuk fontosnak, hogy elkészüljön ez a kisfilm, mert nagyon vártuk, hogy beköltözzünk az új színházunkba és meg szerettük volna mutatni azt is, hogy a színház nem csak a színészekről szól, hanem a háttérben lévő nagy csapatról is. Hogy láthatóvá váljon, mennyien vagyunk, és senki sem létezik a másik nélkül.”

Az „Így költöztünk mi” ezen a linken érhető el: https://youtu.be/0AqmPEQvubg

 

A DKV Zrt. ügyfélszolgálati feladatait a DV PARKING Kft. látja el